סדרות לצפיה ישירה באיכות HD ללא פרסומות

יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

פרויקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה תרגום מובנה






פרויקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה
פרויקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה, פרויקט קליזו פרק 12 להורדה, פרויקט קליזו עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה, פרוייקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה, פרוייקט קליזו עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה, פרויקט קליסו פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה, פרויקט סהר קליזו פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה - הפרק המלא באיכות HD ובחינם.
 

 

תקציר הסדרה: הדוקו ריאליטי החדש של HOT בידור יביא את סהר קליזו כוכב הרשת הלוהט אל המסך ויגרום לכולם להתאהב בו. סהר בן 24 בלבד וכבר מתגאה במעל רבע מיליון עוקבים ביוטיוב, מעל מיליון צפיות לווידאו המצליח ביותר שלו וכ-131 אלף עוקבים באינסטגרם. סהר החל את דרכו בעמוד פייסבוק והתקדם במהרה לסרטונים משוגעים עם אתגרים מופרכים בוילה שהוא חלק עם חבריו לצוות My Vibe שהוא עומד בראשו. המצלמות יעקבו אחר קליזו וחבורת My Vibe ששוהה יחד בוילה מטורפת בין מסיבות הבריכה, המתיחות המשוגעות, משימות האקסטרים והקשיים בדרך לצילום הולוגים, יתעדו את החברויות החדשות שנוצרות וכאלה שמתפרקות, וילוו את היחסים המורכבים בין סהר לבין האקסית המיתולוגית. ב"פרויקט קליזו" הכל מתועד ללא פילטרים. קליזו הקים בעצמו את חבורת My Vibe לפני כשנה וחצי וכיום הוא היוטיובר מספר 1 בישראל שמבצע מתיחות מטורפות וחסרות גבולות ברשתות החברתיות. לצד ניסיונותיו לפרוץ ולהצליח, קליזו מתמודד עם היחסים המורכבים עם אמילי, האקסית הלוהטת שלו ומי שעומדת מאחורי ההצלחה המטורפת של המתיחות שלו ברשת. השניים הספיקו להיפרד אך הותירו עניינים וריבים לא פתורים הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. אמילי תחזור לחייו רק כדי להבין האם תצליח כשחקנית בזכות עצמה או שההצלחה שלה תלויה רק בחיבור עם סהר. במהלך הסדרה סהר ייאלץ להתמודד עם דילמה קשה ביותר- האם לבחור בהצלחה או בחברים?


 

פרויקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה תרגום מובנה
פרויקט קליזו פרק 12 לצפייה ישירה, פרויקט קליזו פרק 12 להורדה, פרויקט קליזו עונה 1 פרק 12 לצפייה ישירה או להורדה,איכות HD, תרגום לעברית, תרגום מובנה

 

Share:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Copyright © perek-sratim-viva-tv | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com